اصلاح طلبی مساوی ست با اطاعت از خامنه ای !


طبق اطلاعاتی که به وبلاگ «ضد کودتا» رسیده است، در یک مصلحت سنجی غیر قابل قبول، با انتقال آقایان موسوی و کروبی به زندان خانگی شان (البته اگر این هم کلک نباشد)، شورای هماهنگی راه سبز امید، فتیله اعتراضات را پایین کشیده است.
«اگر» این خبر درست باشد، این شورا در روز های آینده سکوت خواهد کرد و در واقع با این کار، دست به یک خودکشی سیاسی خواهد زد.
اصلاح طلبان تصور میکنند که هروقت بخواهند میتوانند مردم را به خیابان ها بکشانند و بعد با کوچک ترین عقب نشینی ای از طرف باند خامنه ای، فتیله اعتراضات را پایین بکشند، غافل از این که مردم دیگر از کل باند جمهوری اسلامی عبور کرده و اسیر آلترناتیو مصنوعی و دست ساز هاشمی رفسنجانی _اصلاح طلبان_ نمیشوند.
هزینه ای که ما پرداخت کرده و میکنیم، متناسب با براندازی ست، نه اصلاحاتی که طبق تجربه 8 ساله زمان آقای خاتمی، منجر به تقویت ستون اصلی باند جمهوری اسلامی، یعنی ولایت مطلقه فقیه میشود.
ما با حضور قاطعانه در تظاهرات چهارشنبه سوری، به اصلاح طلبان پایبند به قانون اساسی و اصل ولایت مطلقه فقیه، نشان خواهیم داد که دیگر نزد ملت فهیم ایران هیچ اعتباری ندارند و با معامله کردن بر سر خون صانع ژاله ها و محمد مختاری ها، در واقع خودکشی سیاسی کرده اند (اگر این اطلاعات صحت نداشته باشد، قطعا پیش از چهارشنبه سوری، موضع گیری قاطع خواهند کرد).
ما در شب چهارشنبه سوری، با حضور در تمام محلات شهر ها، با باند جمهوری اسلامی به مبارزه فرسایشی خواهیم پرداخت.
لطفا اطلاع رسانی گسترده کنید که اگر نقطه مورد نظر ما توسط مزدوران اشقال شده بود، هیچ اهمیتی ندارد و به راحتی میتوانیم نقطه دیگری را پیدا کنیم.
چند ده میلیون مزدور لازم است تا بتوانند تمام میادین، خیابان ها، محلات و کوچه های شهر های بزرگی مانند تهران را اشغال کنند و این کار غیر ممکن ست، پس اگر بخواهیم، قطعا جا برای تظاهرات هست.
اگر در طول تظاهرات، مزدوران برای مان مزاحمت ایجاد کردند، میتوانیم به راحتی در جای دیگری به تظاهرات مان ادامه دهیم.
نکته مهمی هم که باید به آن توجه داشته باشیم این ست که بیشتر مزدورانی که باند جمهوری اسلامی در روز های اعتراض، به صورت فله ای به خیابان ها میریزد، آموزش دیده نیستند و فقط نقش دکور را دارند.
مسائلی مانند پوشاندن صورت (حتی در شب) و اهمیت ویژه فیلم و عکس گرفتن و استفاده نکردن از سیم کارت های «جی پی اس» دار و… هم که بار ها و بار ها توضیح داده شده است.
ما بدون توجه به افرادی که بزرگ ترین هدف شان بردن آقایان موسوی و کروبی از حشمتیه به زندان خانگی ست (ما قطعا از حقوق شهروندی این عزیزان «هم» قاطعانه دفاع خواهیم نمود)، پس از تعطیلات نوروز نیز به تظاهرات سه شنبه ها ادامه خواهیم داد (البته اگر بتوانیم از چهارشنبه سوری به بعد، تظاهرات ممتد داشته باشیم که چه بهتر) تا زمانی که شرایط برای تظاهرات هر روزه و شروع اعتصابات سراسری و نابودی کامل باند جمهوری اسلامی فراهم آید.
من از همه عزیزان خواهش میکنم که یک بار برای همیشه برای خود مشخص کنند که آیا اصلاح طلب هستند یا برانداز؟.
اصلاح طلبان به باند جمهوری اسلامی و قانون اساسی اش پایبند هستند و طبق اصل 110 قانون اساسی، ولایت فقیه; مطلقه است و میتواند تمام قوانین (از جمله خود قانون اساسی) را زیر پا بگذارد!.
پس اگر اصلاح طلب هستیم، باید تسلیم محض خامنه ای باشیم (طبق قانون اساسی باند جمهوری اسلامی، اگر ولی فقیهی که فعلا خامنه ای است، تصمیم بگیرد که تمام ایرانیان را اعدام کند و یا مورد تجاوز قرار دهد، کارش کاملا قانونی ست!، چون ولایتش مطلقه است!)، اما اگر برانداز هستیم و میخواهیم با متلاشی کردن باند حاکم، یک نظام دموکراتیک را به وجود آوریم، اولین قدم این ست که رهبرانی را برگزینیم که پایبند باند جمهوری اسلامی و قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه نباشند، وگرنه جان و مال مان را فدای زد و بند های پشت پرده اصلاح طلبان و باند خامنه ای کرده ایم.
یک بار برای همیشه تکلیف خود را روشن سازیم…

3 responses to this post.

  1. دوستان گرامی
    من بالاترین رو هر روز میخونم . مطالب رو دنبال میکنم. اما عضو نیستم. چون کسی من رو عضو نکرده. وبلاگ هم دارم که خیلی وقته آپدیت نکردم. چون برای بالاترین ساخته بودم چون نتونستم عضو بشم بی خیالش شدم.
    دوست عزیز
    این خیلی خوبه که ما اول کاری سنگامونو وابکنیم. جنگ اول به از صلح آخر. ولی این جنگ اول خیلی داره کلافه کننده میشه و باعث ریزش نیروها شده.
    عوض اینکه همدیگرو تخریب کنیم و یا به مقدسات بقیه توهین کنیم بیایید روی یک حرف متمرکز بشیم. اون هم اینه انتخابات آزاد در حضور تمامی سلیقه ها. مذهبی و غیرمذهبی. ادامه دهنده راه امام و سلطنت طلب. همه با هم اما رای که از صندوق دراومد همه تمکین میکنیم البته فقط تا چهار سال. باز خودمون رو آماده میکنیم برای انتخابات بعدی.
    با صحبتهای شما موافقم اما فکر میکنم با این دید اگر جلو بریم بهتره. باید الان هوشیار باشیم و تمامی نیروها رو اعم از اصلاح طلب و حتی اصولگرای منتقد بکشیم به این سمت. با این دید جلو بریم که مگر نمیگید که مردم طرفدار مشی اصلاح طلبی هستند پس بیایید توی میدون برای برگزاری یک انتخابات آزاد.
    بس کنیم دامن زدن به اختلافات رو. موفق باشید.
    آدرس وبلاگ : kavir1979.blogfa.com
    آدرس ایمیل : kavir1979@gmail.com

    پاسخ نویسنده:
    دوست گرامی
    اولا که برگزاری انتخابات آزاد و دموکراتیک با وجود باند جمهوری اسلامی و خامنه ای غیر ممکنه
    دوما بر فرض محال این اتفاق هم بیوفته و مردم یکی رو هم انتخاب کنن، اتفاقی که میوفته اینه که 4 سال یا 8 سال از خامنه ای تو سری میخوره و بعد میره پی کارش
    تازه کسی که پایبند قانون اساسی باند حاکم باشه، حق نداره که اصل 110 این قانون رو نقض کرده و با رئیس جمهور منصوب ولی مطلقه فقیه مخالفت کنه
    جالبه که تا حالا کسی نتونسته مقاله من رو نقد تئوریک کنه

    پاسخ

  2. Posted by aaghel on مارس 13, 2011 at 3:04 ب.ظ.

    تمام حرفهایت درست است ولی با عرض معذرت مایکبارتندروی کردیم نتیجه اش را هم همه مان دیدیم.تازه آن دفعه افتادیم دنبال یک عده ای که فکر میکردیم میشناسیمشان این شد وای به حال اینکه حالا بیفتیم دنبال کسی که نه نام و نشانش معلوم است و نه سابقه اش هرچند صورتش را با پارچه سبز که فعلاً برای همه ما محترم است پوشانده ولی اگر قرار است دمکراتیزه بشویم مردم باید صورت پشت این پارچه را بشناسند تا تصمیم بگیرند که دنبالش راه بیافتند یا نه وگرنه باز هم ممکن است چند سال بعد بیبینیم آش همین آش است و فقط رنگ کاسه اش عوض شده.هرکس ادعای دمکراسی دارد باید اول برنامه بعد از براندازی اش را مشخص کند و از مردم آزادانه رای مثبت بگیرد و بعد برای براندازی اقدام کند وگرنه مردم احمق نیستند که اشتباهی را که یکبار مرتکب شده اند دوباره تکرار کنندو به چیز های امتحان نشده و موهوم رای مثبت نود و چنددرصدی بدهند.
    خود منهم مثل شما از این که شناسائی بشوم میترسم و به همین علت هم پشت اسم مستعار پنهان شده ام ولی تا مخفی هستم ادعای رهبری و هدایت مردم را ندارم . بهتر است شما هم از همین ابتدای را روشتان را اصلاح کنید.میدانم کار سختی است ولی درتاریخ کارهای سخت ماندگارترند.

    پاسخ نویسنده:
    دوست عزیز
    اولا شما مشخص نکردین که مردم کی تندروی کرده اند
    تا جایی که من یادمه اصلاح طلبان همیشه با وعده های دروغین مردم را ساکت کرده اند
    دوما واقعا حیرت انگیزه که شما فکر کردین این عکس منه
    این عکس در خیلی از سایت ها و فیس بوک ها هست و بسیار هم معروفه
    سوما من کی ادعای رهبری کردم؟
    این توهمات دن کیشوت وار مخصوص امثال مهاجرانی است
    من نه شناخته شده هستم نه منابع مالی دارم و نه تریبون عمومی دارم
    من و شما سرباز-رهبر جنبش هستیم
    من فقط سعی میکنم به مردم پیشنهاداتی که فکر میکنم موثرن رو ارائه کنم
    الان هم که ایران اشغال شده نمیشه از مردم برای رهبر شدن رای گیری کرد
    باید نیروهای سیاسی با هم اعتلاف کنن بعد نظرات خودشونو بیان کنن اگه مردم اقبال نشون دادن اون وقت رهبری رو بر عهده بگیرن

    پاسخ

  3. سلام دوباره دوست عزیز
    اصل 110 و ولایت فقیه چیه؟ شما الان کدوم اصلاح طلبی رو سراغ داری که دنبال ولی فقیه باشه؟ تمام این صحبتهای ما مربوط به دوران ÷س از برکناری ولی فقیه و حذف مواد نکبت بار قانون اساسی مربوط به ولایت فقیه است. اصلاح طلبان یعنی چه کسانی؟ من انسانهای شریفی مثل احمد قابل مصطفی تاجزاده داود سلیمانی و بسیاری دیگر میدانم که الان در زندانهای ولی فقیه هستند و هیچ اعتقادی به اون نداشتن و ندارن. بهزاد نبوی کی خامنه ای رو آدم حساب کرده؟ اصلاح طلب هم هست. مزروعی و رشیدیان مگر نبودند در مجلس ششم که اخطار قانون اساسی به رهبر دادند؟ موسوی خوینی ها مگر اصلاح طلب نیست که مرکز فساد جمهوری اسلامی را بیت رهبری دانست آنهم در مجلس؟ ما اگر میگیم اصلاح طلبی منظورمان اینها هستند وگرنه امثال مهاجرانی و کرباسچی عددی نیستند در مقابل اینهمه اصلاح طلب باشرف. شما به صرف مواضع یک عده عوضی کل اصلاحات رو زیر سوال میبری.
    امروز چه در سیاسیون داخل کشور و چه خارج کشور کسی با رفتن خامنه ای و اصلاحقانون اساسی مخالف نیست.
    علی خامنه ای باید برود و بساط ولایت جمع شود.این حرف همه ماست. اگر بحثی هست برای بعدشه.
    موفق باشید.

    پاسخ نویسنده

    دوست عزیز
    اصلاح طلبان قطعا هزینه هاای زیادی دادن.
    من و شما شاید تا حالا یک هزارم هزینه ای که مثلا عیسی سحرخیز داده رو نداده باشیم.
    موضوع اینه که وقتی که اصلاح طلبان، قانون اساسی باند جمهوری اسلامی رو میپذیرن، باید مطیع محض خامنه ای باشن، چون طبق اصل 110 این قانون، ولایت فقیه «مطلقه» است.
    در هیچ یک از اصول دیگر قانون اساسی اصطلاح «مطلقه» نیومده، پس وقتی که بین اجرای اصول مختلف قانون اساسی تناقض پیش میاد، قطعا اجرای اصل 110 این قانون اولویت داره، چون توش اصطلاح «مطلقه» اومده.
    پس این اصلاح طلبان که قانون اساسی باند حاکم رو بذیرفتند نمیتونن با خامنه ای مخالفت کنن، چون در این صورت مرتکب تخلف شدن.
    این یه بحث حقوقی است نه اعتقادی.
    عزیزانی که شما از اصلاح طلبان نام بردین قانون اساسی باند حاکم رو پذیرفتن ولی نغضش کردن، پس متخلف هستن.
    ما سه راه بیشتر نداریم:
    1 مردم کاملا از اصلاح طلبان ببرن
    2 اصلاح طلبان کاملا از باند جمهوری اسلامی و قانون اساسی اش ببرن
    3 فرعونیت خامنه ای و وارثانش تا ابد ادامه پیدا کنه…

    پاسخ

بیان دیدگاه